nataliejohnsson

Alla inlägg den 12 december 2011

Av Natalie Tenggren - 12 december 2011 21:01

Vart ledig i helgen och det har vart full rulle hela helgen måste jag säga.

Jobbade i fredags, sedan åkte jag upp till byn för att stressköpa födelsedagspresenter till Daniels guddotter och brorsson, men pgr av stormen som var kom vi aldrig iväg, så jag åkte hem till Anna ist och hade Idol mys i henner nya lägenhet=)


På lördagen tog vi sovmorgon innan jag åkte hem för att slöa en stund i soffan innan vi skulle åka på bio, Twillight...iiiiih... jag längtar redan efter den sista filmen, kommer vara mega grym.


Söndagen spenderades med mamma i Göteborg på loppis som heter Kommersen, där vi stor och sålde en massa skäp=)
men skräp som gav oss en vinnst på 500 kr var, så det är inte illa pinkat får jag säga.

Så i vår ska vi dit igen och sälja lite saker, så förhoppningsvis har jag samlat ihop lite mer skräp som måste säljas som jag inte vill ha kvar=)


Denna dagen tog jag sovmorgon, kanske en aning för länge, sedan har resten av dagen spenderats i soffan. A, var dock i stallet en stund och mockade bajs ;)



Mannen i "huset" lägenheten försöker fixa våran dusch som det är stop i, jätte äckligt att duscha när det rinner upp en massa avloppsvatten, plus att jag kan inte tvätta heller för att det vattnet rinner tydligen ut i samma avlopp som duschvattnet oxå, så det bubblar ju oxå i våran duch..usch..


Annars blir det att ringa hyresvärden snart, eller det måste göras ändå, en massa saker som håller på att förfalla här i skogen..=P 

Ovido - Quiz & Flashcards