nataliejohnsson

Alla inlägg under juni 2013

Av Natalie Tenggren - 3 juni 2013 14:11

Juni månada är här, shit vad tiden har gått fort, helt sjukt.

Och jag har jobbar mina sista dagar på McDonalds, konstigt känsla ändå, att ha jobbat där så länge och sedan bara sådär byta jobb och karriär.

Fick en jätte fin blomma av mina arbetskamrater och en campange av mina chefer.    



Helgen har bestått av att bara ta det lugnt och njuta.


I fredags var jag och Malin uppe vid Navåsen och solade.

     


Sedan åkte vi och köpte glass  



I lördags var jag inne i Borås och träffade några Ex arbetskamrater och tjatade lite.


Och igår söndag vad jag och Daniel inne i Borås och kollade på studentpresent till Daniels systerson som tar studenten på Onsdag.

Och jag fick lite kläder av min underbart snälla pojkvän, ett par jeansshorts som jag har dregglat efter ett tag och en T-shirt. Fick även 3 st armband och 1 fiskespö=P lite off topic;)
Köpte öven ett metspö, så nu ska här fiskas=D


Ne, nu ska jag snart begemig mot nya jobbet..woho=D


Ovido - Quiz & Flashcards