nataliejohnsson

Alla inlägg under mars 2013

Av Natalie Tenggren - 28 mars 2013 21:07

Då var det äntligen helg, och påsken närmar sig.

Imorgon ska vi ut till mormor och morfar i Torestorp och fira påsken, och sedan ska vi röra oss ner till

det lilla samhällets by, för att gå på Ankrace, som hålls varje år på långfredag.

Och detta år håller vi alla tummar på att det är våran tur att kamma hem vinstpengarna ;)


Idag har mamma vart här och hjälpt till att packa, så nu är i princip allt nerpackat, skönt att slippa göra det sista imorgon när vi inte kommer vara hemma på hela dagen. Sedan är den stora dagen kommen, så lördagen kommer gå åt att flytta hela dagen.


 

En del av allt vi packade idag, Daniel har redan kört ner en massa lass och ställt i grannens/vännens föråd, så det underlättar en aning nr vi flyttar på söndag, genom att slippa köra en massa lådor, utan bara köra en massa möbler ist=)


  

Och jag är en väldigt snäll flickvän som köper ett STORT påskägg till min kära pojkvän, proppat med en massa massa godis=)


Av Natalie Tenggren - 26 mars 2013 23:40

Nu är det bara 4 dagar kvar tills vi flyttar in i våran 4:a. Längtar som bara den, till att komma till en större lägenhet som man kan inreda hur tusan man vill, och allt utrymme som det blir.


Det är lite packning kvar, men min kära mor kommer och hjälper mig på torsdag för att packa ner det allra sista.

Eftersom vi inte är hemma på nästan hela fredagen så blir det att packa ner allt det sista på torsdag och sedan på lördag blir det flytt=D 



Nu blir det att sova, upp tidigt för att åka till stallet innan jobbet imorgon.



     


puss och kram

Av Natalie Tenggren - 18 mars 2013 14:54

Oj, ja det är mycket som har hänt dom senaste månaderna,


Jag har fått ett vikariejobb, som jag stormtrivs med, inom hemtjänsten.

Sedan är vi mitt uppe i att packa ner våran lägenhet, då vi ska flytta om ca 2 veckor.

Ska bli riktigt skönt att flytta till en 4:a och slippa bo i denna lilla 1:a, även om jag kommer

att sakna denna lägenheten så ska det bli väldigt väldigt skönt.


Så mellan allt jobb så är det att försöka packa, det roliga är att jag klagar på

Daniel att han inte hjälper mig, men jag vet att packar han blir det bara fel..haha..

Så det är bäst att låta mig göra det själv, eller så får han passa på medans jag gör det.



Jag ska väl försöka hinna blogga lite mer, men det går ju sådär.

       

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards