nataliejohnsson

Alla inlägg den 23 december 2011

Av Natalie Tenggren - 23 december 2011 15:48

sitter just nu och myser lite i soffan innan vi ska bege oss mot Ullared och inhandla dom sista klapparna.

Väntar bara på att Daniel ska komma hem från jobbet. och det blir väl ganska snart hoppas jag=)


Nu liggar iaf min julklapp från Daniel under granen, och jag är så grymt nyfiken på vad det är för något.

Men imorgon eftermiddag, då DÅ, får jag äntligen öppna det..hihi..


Jag hoppas iaf att alla får en mysig jul, trots att vi inte har någon snö. Och ta hand om varandra och dom ni håller kära=)

Av Natalie Tenggren - 23 december 2011 03:31

http://www.aftonbladet.se/svenskahjaltar/article14115252.ab 


Kevin är fasiken min nya idol... tänk vilken underbar lite pojk som sparat ihop sina pengar och köper leksaker till dom sjuka barnen på sjukhuset som han själv vistades på när han var sjuk.

Helt underbart måste jag säga.. man kan inte låte bli att få lite tårar i ögonen..




Skapa flashcards