nataliejohnsson

Alla inlägg under februari 2020

Av Natalie Tenggren - 22 februari 2020 20:23

Hej och hå.

Jag har tänkt många gånger att jag ska finna ork att sätta mig här igen och dokumentera lite om vad som händer i vårat liv.


Thea älskar förskolan, senaste lämningarna har gått suveränt, hon bara kliver rakt in på avdelningen utan några tårar och inte ens hej då. Mammas stora tjej. 

Men oj vad hon utvecklas, pratar och snappar upp en massa nya ord hela tiden.

Vill gärna hjälpa till hemma med disken och städningen, får väl se hur länge det varar :)


Men den stora anledningen till att jag inte orkat sätta mig och skriva på ett tag är ju denna lilla krabat.

 


Thea ska bli storasyster i Juni, lagom till sin 2 årsdag till och med.

En liten lillebror. Det kom verkligen som en chock om man säger så.

Både jag och Daniel va helt inställda på att det kanske inte skulle bli några syskon med tanke på vår IVF-resa på Thea.

Men plötsligt händer det. Inte mått så bra denna gången som jag gjorde med Thea, så därför har jag inte orkat sitta vid datorn så mycket sedan vi fick reda på att vi skulle ha bebis. Men idag har energin flödat hela eftermiddagen och jag har fått massa gjort här hemma, håller tummarna på att de håller i sig nu bara.


Ovido - Quiz & Flashcards