nataliejohnsson

Alla inlägg under april 2011

Av Natalie Tenggren - 29 april 2011 13:16

för någon vecka sedan fick jag hem ett paket från Buzzador, som är en sida där man får pröva på lite nya saker och sedan får man skicka in en rapport om hur konsumenterna tycker att just denna produkt är. Jag håller just nu på att buzza om en tandkräm som heter Pepsodent White Now.


Den ska ge vitare tänder, jag tycker att jag har fått lite vitare tänder, men vet inte om det bara är inbildning, men det återstår att se när man har andvänt den ett tag=)


Vad tror ni, kan man få vitare tänder av att borsta tänderna med en viss tandkräm??


Även du kan bli medlem i buzzador och få erbjudanden.


Som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.

Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.

När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det via mail.

Följ den här länken så det framgår att det är jag som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är supernatta):
<a href=https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=supernatta>https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=supernatta</a>

Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken:
<a href=http://www.buzzador.com?refstr=supernatta&lang=SE>http://www.buzzador.com?refstr=supernatta&lang=SE</a>

Hälsningar,
supernatta
 
Av Natalie Tenggren - 28 april 2011 14:16

Idag var det helt underbart att vakna upp utan att någon väckarklocka=)
Men dock vaknade jah vid 10 tiden, helt underbart att vakna till detta vädret..

sovit i 11 timmar, inte illa pinkat.

Har vart helt slut dom senaste dagarna i förrgår somnade jag halv 10 och reagerade inte änså när Daniel gick och lade sig, och igår samma sak, så går det väl när kroppen inte får vila som den ska=P

Gick iaf upp vid 10 tiden som sagt och fixade lite telefonsamtal som har vart tvugna att väntas med under påskledigheterna=(
Sen vart jag över till affäten och köpte frukost och satte mig ute i solen och åt och läste lite i min bok som jag typ inte läst i på ett år, fick börja om från början då jag inte kommer ihåg hälften av vad boken handlade om, och så fick man ju en massa färg på köpet=) hihi


   

Av Natalie Tenggren - 25 april 2011 16:08

Idag skulle min älskade lilla morbror, gudfar och även min stora idol ha fyllt 44 år.


Känns som det var igår (men det är ju nästan exakt 2 år sedan) man fick reda på att du var jätte sjuk och skulle åka in till sjukhuset i Puerto och moster, mattias och morfar åkte ner till dig.

Men nu har du det bra och kan hålla koll på oss alla..

Saknar dig enormt mycket..


   


Av Natalie Tenggren - 24 april 2011 23:53

Igår var det som sagt påsk afton va? jag håller inte riktigt koll på alla påsk helgdagar=)

Igår var det iaf jobbet som gällde och sedan fort hem som tusan och fixa iordning sig eftersom vi skulle till Daniels mamma och pappa på lite påskfirande, men innan så passade jag och daniel på att byta påskägg med varandra och jag hade ju köpt det största ägget jag kunde hitta=)    Det fyllde jag med en påse pistagenötter, en påse frukto, typ 4 milkway en dåse snus och 2 redbull=) såna saker jag vet att han gillar

   Detta är mitt påskägg fyllt med lite smått och gott och en trisslott som jag faktiskt vann 75kr på=)

   Ganska skilnad på mitt och Daniels ägg=P



Sen idag har man jobbat lite oxå, sen så passade vi på att skruva ihop våra utemöbler=) jag är riktigt meganöjd med vårat val=) nu är det bara grillen som saknas, men den kommer snart..

   Jag i fullt chå med att skruva ihop bordet


Slut resultatet, mycket vackert. Daniel sitter och njuter av en öl efter allt hårt arbete=)



Ne, nu måste jag gå och sova, ska upp på dop imorgon så då måste man ju vara utvilad så man inte somnar i kyrkan


Av Natalie Tenggren - 22 april 2011 23:11

idag är det Långfredag och den har man spenderat i Torestorp.

Det är lite som en hemvändardag på långfredagen, alla samlas och har trevligt och umgås. Sen är det ju Ankracet oxå, det är väl det som lockar=)

Man går lite tipspromenad och köper lite lotter och sen så kollar man på när man släpper i 2000 ankor i en å och snabbaste ankan vinner 20.000 kr.

 

     

Tyvärr så blev det ingen vinst i år heller förutom på en lott som jag köpte, vann ett fint blomster arangemang som jag tänkte ha ute på våra trädgårdsmöbler.

Sen var vi ju hemma hos mormor och morfar och åt jätte god mat=)


     

     



Vi hade ju iallafall tur med vädret.

Gud så härligt det var att gå runt och bara njuta av solen och jag lyckades till och med få lite färg=) det synter när jag kom hem, var helt röd på axlarna och vita sträck efter BH-banden   

Av Natalie Tenggren - 20 april 2011 16:50

Idag har vår lille Tranis fått nya skor, snäll pappa som man har hjälpte han till att fixa det=) Hon blev så glad igen när jag släppte ut henne i hagen till dom andra hästarna att hon ropade på dom so fort vi kom utanför stallet=P knäppis är hon    

Av Natalie Tenggren - 11 april 2011 12:47

Igår var vi på ett ställe som heter Gökboet utanför Göteborg, alla vi skiftledare från Kinna plus alla skiftledare från Kållered-Frölunda och Möndals restaurangerna.

Riktigt roligt var det, vi hade 5 kamp, med Sumobrottning, yxkastningen och lite andra saker. Och det känns i kroppen kan man säga..haha..

Sen fick vi åka hem till våran chefs chef och åt MEGA god mat, potatisgratäng med något kött och till efterätt någon bärpaj med vaniljsås..mumsigt var det..=)


                           


länkar gökboet under, dom har en massa andra saker man kan göra oxå

som Laserdome och Paintbal och vad jag fattade det som kunde man köra folkrace oxå, men som sakgt dom har hur mycket andra saker som helst man kan göra=)

http://www.gokboet.se/?gclid=CNzaneGklKgCFU8-3god1iG0DA 


Ne, nu får jag nog ta och göra mig iordning för att jobba, usch, undra hur det kommer kännas i kroppen idag..










Av Natalie Tenggren - 4 april 2011 23:07

Helgen har egentligen bara bestått av att ta det lugnt, orkar inte göra så jätte mycket efter att ha jobbat ett par dagar, och så försöker man samla kraft och energi för kommande jobbvecka..

Men i fredags var vi och kollade på när Robin min bror var DJ på ett uteställe i Kinna, jätte duktig var han. Dock var jag nyckte så vi blev inte jätte långvariga, men efteråt åkte vi upp till Daniels mamma och pappa och tjatade lite med dom och Danieels bror och hans tjej och lilla Sebastian var oxå där, mycket trevligt.


Lördagen bestod av att storstäda lägenheten, och det behövdes, jag städade till och med i ugnen och bakom den=P nu är det bara uteplatsen som ska sopas och fixas till våren och fixa utemöbler såklart=)


Söndagen var vi på barndop så Daniels andra brors dotter skulle döpas, Smilla döptes hon till=)


Nu har jag iaf vart ledig i ett par dagar och imorgon är det jobbet som kallar igen, hoppas att jag har lite mer energi än vad jag haft dom senaste dagarna, vet inte vart det försvinner riktigt, men någon energi har jag inte kvar i kroppen just nu och egentligen ingen ork heller, men det är väl bara en fas kanske?
Blir nog bättre när vädret börjar bli bättre=)


puss och kram 

Skapa flashcards