nataliejohnsson

Alla inlägg under september 2020

Av Natalie Tenggren - 10 september 2020 20:50

Äntligen är jag tillbaka, så många gånger jag haft i tankarna att jag måste börja dokumentera igen.

Men tiden bokstavligt rinner iväg när man har två kids att ta hand om nu för tiden.

I mitt senaste inlägg skrev jag ju att Thea skulle bli storasyster åt en lillebror, och den 16 Juni tittade han äntligen ut, efter en ganska jobbig gravitet och en superdupersnabb förlossning med igångsättning.

Men jag kommer försöka skriva en förlossningsberättelse i ett annat inlägg.


     


Men här vi honom, några veckor gamal på bilderna.

Liam Hans Stefan Tenggren


Och han är verkligen helt tvärt emot storasyster.

Han är lugn som en filbunka än så länge och mycket mer tillfreds och sover gott på nätterna med 1-2 uppvak för lite käk, sen somnar vi båda om lika fort som vi vaknade.

Ovido - Quiz & Flashcards