nataliejohnsson

Alla inlägg under april 2012

Av Natalie Tenggren - 25 april 2012 13:29

Sitter hemma och njuter av att ha haft sovmorgon=) första på 2 veckor..

Röjer lite här hemma så att jag inte har allt att städa på fredag=P kan vara skönt att bara gå runt och mysa då och inte ha något annat att tänka på...=)


Ska bege mig mot jobbet om en stund för möte och sedan jobba 4 timmar, det är när man jobbar 4 timmar som tiden går som saktast, för då får man ingen rast, och det är lite drygt, men men, jag kommer ju hem i hyfsad tid ändå så jag ska inte klaga=D ska försöka städa klart ikväll så det är gjort..tänk om det kunde funnits en sån hustomte i varje hem, så att varje gång man kommer hem från jobbet är det fin och städat hemma, hoppas dom kan uppfinna sånna robotar I Robot med Will Smith, fast dom är snäla hela tiden=D det hade vart något?!



Idag skulle våran älskade Stefan fyllt 45 år, vi saknar dig fortfarande otroligt mycket.

   

Av Natalie Tenggren - 24 april 2012 23:19

usch är helt slut nu, vart somna sent, upp tidigt, röja "ut" ur ett hus, inte för att det kändes som om vi kom 

någon vart, för ojojojojoj, vad mycket skit. Tänk er ett tre våningshus, och sedan saker staplade från golv till tak..

Och typ bara böcker, sedan bakom alla böcker ligger en massa andra saker..
Jag fick den stora äran att börja röjja i källaren, och det sa stop direkt när jag öppnade dörren. så det var bara att röja sig inått, och jag kom en bra bit på väg om man tänker på hur det såg ut när jag började=)

Det jag dock inte kan förstå är hur en människa kan samla på sig en massa sånna saker och vad han hade tänkt att göra med ala saker...suck.. det kommer ta ett bra tag innan vi har röjt ur detta huset må jag säga.. 

Jag ska aldrig mer klaga på att våran lägenhet är stökig...


Så nu är jag helt slut och min rygg håller med...men det är bara att bita ihop och hjälpa till så gott man förmår=)



Ska snart krypa till sängs och på att det blir lördag så snart som möjligt=D=D

Av Natalie Tenggren - 23 april 2012 14:10

Soft att ha med datorn till jobbet och surfa=)

Kasja tävlar ju idag, så vi kommer ha på datorn i bakgrunden och lyssna på alla som ska sjunga,

eftersom vi jobbar stängning så missare vi ju detta =( Så man får göra det bästa av siruationen helt enkelt.


För er som undrar vad detta är för tävling kan gå in och kolla på

http://voiceofmcdonalds.com/ och där kan ni även kolla på semifinalen ikväll kl 23.30 i natt=)



imorgon är jag äntligen ledig, men inte blir det att sitta på arslet inte, nä ska hjälpa till och röja ur ett hus och seda blir det ridskola för hela slanten. Onsdag blir det först sjukgymnasten och sedan jobb, torsdag stallet och jobbet..full rulle hela veckan och helgen också, fredag fyller Daniel år och det ska vi fira, lördag blir det IKEA och söndag ska man hjälpa till på tävling på Navåsen..När ska jag få tid till att bara sitt och inte göra ett skit??

För sedan börjar jobbveckan igen och då är det full rulle igen=P Dock är man ju faktiskt ledig tisdagen och onsdagen, så dår får jag passa på att inte göra ett skit=D

Av Natalie Tenggren - 23 april 2012 01:37

Min kära arbetskollega är med i en tävlig som heter Voice of Mc Donalds.

En tävling som har pågåt ca ett år nu.

Först fick hon kvala in till finalen där det stod mellan 4 duktiga tjejer, som hon givetvis vann=)
Sedan var den en Europa final i London, som hon oxå vann, och nu är det den STORA

finalen i Orlando USA..och hon behöver alla röster hon kan få

så gå in och rösta NU!!!!=)


http://www.voiceofmcdonalds.com/voting/KajsaHallin



och imorgon är det semi final, så om ni vill se när Kajsa sjunger gå in på http://voiceofmcdonalds.com/

och kolla, 23.30 börjar det=) 

Av Natalie Tenggren - 19 april 2012 12:39

Det går allt för lång tid mellan vaje inlägg, men ibland orkar man helt enkelt inte..


Ska iaf snart iväg till stallet, sedan ska jag och Lisette iväg på äventyr=)


Ska åka och kolla på en häst vi eventuellt ska ha i sommar...lite roligare att rida när man har två hästar

ist för att dela på en=) så vi får väl se vad som händer med detta...kostar ju trots allt pengar att ha 2 hästar =P



Jobbar i helgen oxå så det är inte jätte mycket planerat för min del, men nästa helg så, då blir det fullt upp,

har en del planer, dock vet inte Daniel om dessa=P Så får se om han går med på detta=) 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards