nataliejohnsson

Alla inlägg under augusti 2012

Av Natalie Tenggren - 30 augusti 2012 22:39

Jag blir galen på denna matten, asså jag kan sitta en hel matte lektion som är på 40min och stirra på ett enda matte tal för att försöka fatta, men det går ju sådär. Vet inte om jag är dryg i huvet eller om det bara är så att det är ganska svårt med matte 2 ? Matte 2 är samma som Matte B. 
Men så sitter man där och verkligen försöker förstå och så kommer läraren och hjälper än och då fattar man direkt och så fort han går därifrån så POFF fattar jag inte ett skit igen..Hemskt är det.. Jag skulle nog behöva någon som sitter gämte mig hela tiden..haha.. Men jag har ju alltid haft svårt för matten så jag vet inte riktigt varför jag utsätter mig för denna tortyr..suck...


Men min underbara Malin har lovat att hon ska försöka hjälpa mig så gott hon kan, men hon är ju i Spanien nu så det blir lite svårt..Sen får vi se hur mycket tid hon har att hjälpa mig med när hon själv ska börja plugga på måndag..


Tur att man kan gå på matteverkstan som är ett par dagar i veckan oxå så att man får lite gjort..=)

 


Av Natalie Tenggren - 29 augusti 2012 13:41

för ett par dagar sedan körde jag och lisette lite longering på Trana, eller vad man ska kalla det..

hon springer iaf runt, runt,runt och travar över lite hinder=)
Här är några bilder av från denna dagen..

   

Och ett litet filmklipp =) Vist är hon fin våran lilla Trana<3


 




Av Natalie Tenggren - 27 augusti 2012 23:59

Är det någon som följer årets Robinson???=P
Alltså jag kollar egentligen bara på det just nu för att dom är i El Nido, det stället

vi ska åka till om ca 55 dagar=D=D=D=D=D och i år har man fått se en del av själva byn,

ur kul tycker jag, men men, reselängtan blir ju inte bättre av att sitta och kolla på robinson, det härliga vattnet och underbara sandstränderna..    



Ne, nu ska jag krypa ner i sängen, blir en lång dag imorgon och mycket som ska göras 

på min enda lediga dag på resten av veckan=/ känns som man jobbar gämt nu för tiden och knappast hinner med sig själv... men men..så är det..


puss och kram

Av Natalie Tenggren - 25 augusti 2012 21:05

jag är ju medlem i en sida som heter Buzzador, där man som medlem får bli testpanel åt en massa olika produkter.


Jag har denna gången fått möjligheten att testa ett shampoo och blasam även en hårinpakning och värmeskyddande spray av märket Pantene, har faktiskt aldrig hört talas om detta märke innan, men jag har fått produkter för Normalt/tjockt hår och här kan ni läsa lite om det.


Ett normalt/tjockt hår är mer styvt och absorberar lättare fukt, vilket kan leda till en frissig känsla vid fuktigt väder. Normalt/tjockt hår behöver produkter med en annan formula än fint hår – framförallt mer vårdande och återfuktande ingredienser. Pantenes formula för normalt/tjockt hår minskar risken för brutna hårstrån, stärker håret mot slitage, stänger hårets fjällskikt och minskar friss samtidigt som den återfuktar håret.

 

Så det ska bli spännande att se resultat=) Har bara använt det en gång än sålänge, men det luktar fruktansvärt gott.

 

Jag har även fått lite provprodukter som jag ska ge ut till några av mina nära så att dom kan få testa lite.

Fått för färgat hår, fint hår och även normalt hår.

 

Så om ni själva är lite sugna på att gå med i buzzador så klicka på länken nedan och registrera er.

 

Som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.

Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.

När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det via mail.

Följ den här länken så det framgår att det är jag som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är supernatta):
https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-signup&lang=SE&refstr=supernatta

Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken:
http://www.buzzador.com?refstr=supernatta&lang=SE

 

 

Av Natalie Tenggren - 22 augusti 2012 20:49

Idag var första dagen i skolan, oj så spännande och lite jobbigt.

Man känner sig lite som en människa som inte kan ett skit=P

Speciellt i matten, jag vet inte riktigt om jag hamnat i rätt grupp, eftersom dom har bytt utbildningssystem till ett som verkar himla mycket krångligare.. Så har jag hamnat i en kurs som tillämpar sig för personer som vill läsa

naturvetenskap och teknikprogramet.. 


Så där känns det att jag hamnat lite fel=P Och jag fattar inte ett skit, bara en massa siffror och tecken, ska försöka åka dit och prata med dom imorgon och verkligen se om jag är på rätt program..=P

 

Ungefär såhär känner jag=)

Av Natalie Tenggren - 21 augusti 2012 10:37

Första dagen på jobbet efter semestern igår gick kanon bra, hade lite ont i fötterna när jag kom hem=P

Idag blir det jobb jobb och jobb, och imorgon blir det första dagen i skolan, spännande=) Första riktiga lektionen på 4 år =)

Blir lite krångel med jobbet bara, lite missade lektioner, men men inte så mycket att göra åt saken, eftersom jag inte fick mitt schema tidigare som jag egentligen ville...

Av Natalie Tenggren - 20 augusti 2012 10:17

Inte orkat blogga i helgen, i lördags var vi på kräftskiva..mycket trevligt och igår så aaa

mådde man ju som man förtjänade, jag fattar inte att jag aldrig lär mig.. men jag är väl lite klen antar jag..haha..


Nu ska jag snart iväg till jobbat för första arbetsdagen efter semestern..woho..=))

Av Natalie Tenggren - 17 augusti 2012 09:11

Frukosten är i magen och nu börjar jag bli lite lätt nervös för att snart bege mig mot skolan.=)
Sedan får vi se hur dagen har att erbjuda.


   

Min snygging    

Lite bilder från i höstas när vi var på Hylltenäs Kulle i Torestorp


puss&kram


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards