nataliejohnsson

Alla inlägg under juni 2014

Av Natalie Tenggren - 10 juni 2014 19:30

 


En av fyra små sötnosarna;)

En liten tjej tror jag det är, vad ska hon heta tro? Daniel vill ha Disney namn på dom:)

Av Natalie Tenggren - 8 juni 2014 15:57

Ibland tänker jag lite roligt ändå,

igår sa jag till Daniel att "imorgon ska jag fasiken inte göra ett skit, bara slöa, och sätta telefonen på ljudlöst och sova

jätte länge" hur tror ni detta gick?

Jag sov dock ganska länge ändå, men har vaknat till och från hela natten och avv kattungarna har pipit, samt att jag vaknade 04.30 av att sängen var tom, ja, då satt sambon fortfarande framför datorn:P

efter att vi vaknat runt 11.30 åkte vi in till Borås, för jag ville leta efter en klänning att ha på midsommar, en långklänning dessutom, då jag inte har några långa klänningar. Dom gör ju bara långa klänningar till långa peroner, inte till personer under 1.60cm MEN, jag hittade en långklänning som jag absolut älskar!! Sken som en sol när jag prövade den, ååå den är perfekt.. Dock får jag nog ha på mig något högre skor, så den inte släpar allt för mycket i marken  




       

Några bilder från tävlingen igår. hittade 2 bilder där Rolex riktigt svävar i luften, ser riktigt roligt ut :)


Av Natalie Tenggren - 7 juni 2014 23:28

Idag har man hållet igång hela dagen. Upp tidigt för att åka till Säve banan och kolla på när pappas fru tävlade.
Kommer upp lite bilder imorgon hoppas jag om jag orkar?

Var även på bio igår med älskling, nya X-men filmen, mycket bra film. Får 4 av 5. Tycker dock att dom första 2 filmerna är bäst.

Nu ska jag försöka sova, för imorgon ska vi till Borås och kolla in nya Biltema och leta efter en midsommarklänning till mowa?

Av Natalie Tenggren - 6 juni 2014 11:20

Det vart inte mycket sömn inatt, kunde verkligen inte somna, det är inte lätt att bli mormor. Kl 02 kunde jag äntligen lugna ner mig och somnade. Så kan inte påstå att jag var speciellt pigg när kl ringde vid 06 tiden. Tur man är ledig i helgen?
Blir att åka hem att sova ett par timmar, för ikväll ska jag på dejt med sambon. Bio och middag i göteborg. Nya X-men filmen.

Av Natalie Tenggren - 6 juni 2014 00:15

Jag har blivit mormor!!:) våran lilla Fräs fick precis sin första bebis:) ska ta mig en närmare titt på vad det blev för något?

Av Natalie Tenggren - 5 juni 2014 21:35

Tar jag helg:) och vädret ser lovande ut. Yee:) på lördag blir det hästtävling på Säve banan. Pappas fru ska rida hennes flotta häst Rolex.
Sedan blir resten av helgen lugn. Grilla lite kanske.

Visst är Tranis fin i sin nya flygmask? ?

Av Natalie Tenggren - 4 juni 2014 22:55

Dagen har gått fort, även om jag knappast sovit en blund inatt:/ är helt slut, tur man jobbar kväll imorgon, sovmorgon ?

Vart på kalas, mammas sambo fyller år idag.

Just nu ligger jag och kollar på paradis Hotel Danmark och klappar på min preggo katt?

Av Natalie Tenggren - 3 juni 2014 22:24

Gymmet idag. Försöka vara duktig, går sådär. Men man får väl utnyttja kortet när man äntligen köpt det. Bara det att jag vart lite lat den sista tiden. Men får bli skärpning på detta.

Sen har mina älskade vänner vart här, Malin och Anna. Även om vi träffas så sällan och höra av via telefon lika sällan, så är det som om det var igår vi träffades senast:) vi är sådana att vi inte behöver höras av varje dag, och vi hatat inte varandra för det. Utan allt är som vanligt.


Fick även mina Herbalife varor idag, började bli orolig att dom inte skulle dyka upp? så nu ska jag gotta ner mig i deras godsaker. Mums.


Imorgon vankas jobb och kalas för mammas sambo.

Nu ska jobb mysa i sängen med min "lilla" bebis, fast han är ganska stor nu och en aning håris?

Ovido - Quiz & Flashcards