nataliejohnsson

Alla inlägg under januari 2016

Av Natalie Tenggren - 10 januari 2016 17:18

Ligger just nu i sängen och tittar på TV, ska försöka sova om en stynd, blir en låååång dag imorgon.


Dagen har i vilket fall spenderats på Robinson Mall, där jag fick handlat lite kläder och en ny väska, då min jag har hemma håller på att falla ihop:(

efter vi shoppar klart gick vi till en spelhall och spelade lite roliga arkadspel:D


Dit ska vi imorgon och spendera lite tid innan vi ska till flyget.

Vi har även ätit buffe idag, men en massa olika god mat från världens alla hörn, jag har ju ätit där innan, men är alltid lika kul att gå dit och se vad dom har för roligt att erbjuda.



På starbucks, åt S´morskaka, riktigt god faktiskt, daniel var inte lika imponerad, tur för mig:D

 



I väntan på mor, Anders och William. Konstigt nog är det alltid dom vi behöver vänta på när vi ska någonstans

I    


På g till restaurangen

   


Här är vissa delar av buffen

                     


Jag behöver packa om min väska imorgon, konstigt vilken oreda man hinner göra på 1 dygn:P

 


Vi köpte Brownies igår som vi skulle smaska på, men vi var båda jätte mätta så vi fick mumsa på dom idag ist.

   

Av Natalie Tenggren - 9 januari 2016 15:15

Dagarna har flugit förbi, jag gjorde ett blogginkägg för ett par dagar sedan som inte verkar kommit upp, konstigt. 

Nu har vi ialafall landat i Manila, det första vi gjorde efter vi checkat in på hotellet var att gå till Donken och käka mat, vi var ganska hungriga, med tanke på att vi käkade frulle kl 8 i morses och landade i Manila vid 14 tiden.


Det är lite lugnare i Manila på helgerna märker man, inte lika många bilar på vägarna, lugnt och skönt.

Vi hann med en runda inne på shoppingcentret Robinson också, inget ingandlat än, men imorgon lär vi länsa kontot tomt ;P


Här kommer lite bildbomber från några dagar tillbaka och från idag :)

                             

Av Natalie Tenggren - 7 januari 2016 18:31

Slänger in ett inlägg som inte kom upp den 7/1 när jag skrev det.


Vi njurar av dom sista dagarna nere i El Nido. Solar och badar för fullt. På lördag åker vi till Manila där vi ska sova 2 nätter innan det bär hem till kalla Sverige. Vi mår annars bra, några har krångel med magen och andra ont i armen av någon konstig anledning ?

Av Natalie Tenggren - 5 januari 2016 02:28

Är några dagar sedan, det har inte hänt så mycket här nere, badar och solar, försöker njuta av dom sista dagarna vi har kvar här nere i El Nido så mycket vi bara kan.


Igår har vi dock vart på dop till Dominik ”Niko” Lina och Dhongs lilla pojk, jag och mamma hade fått den stora äran att vara två av hans gudföräldrar, Ninang (gudmor) som det heter på Tagalog.

Vi hade blivit tillfrågade för länge sedan, men hade tydligen glömt av det, så vi blev jätte chockade när vi skulle stå längst fram med dom andra gudfädrarna, men vi blev givetvis väldigt hedrade :D

Senare på eftermiddagen var det middag i trädgården, men helstek gris och en massa annan god mat och dricka såklart i massor. Det har kom och gick folk från kl 15 här nere, inatt stor dom och sjunger karaoke på en stor tv-skärm i trädgården. Det är inget man får uppleva i trädgården.

Man försöker njuta och bara ta in alla omgivning, som när vi gick ut från kyrkan idag och man tittar upp och ser ett stort berg bara torna upp sig med sin grönska, helt sjukt.

Jag kommer verkligen sakna detta, även om det ska bli skönt att komma hem igen, jag saknar mina katter och min säng, men mest mina katter.


               

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards