nataliejohnsson

Alla inlägg under februari 2019

Av Natalie Tenggren - 14 februari 2019 22:55

Alla hjärtansdag kommer sedan ett år tillbaka vara min och Daniels dag.

För vi firar nämligen 1 år som man och fru. Alltså detta året har gått så fort, tänk att ett helt år redan har gått.

Så idag firar vi Bomullsbröllopsdag? kan man kalla de så?

Så i bröllopspresent fick jag mig ett set med sängkläder som jag önskat mig. Och Daniel fick ett stort badlakan som det stod Daniel på.

 


 


Dagen har spenderats i Borås hos min älskade och äldsta vän Anna, alltid lika roligt att träffas, och sedan kom Becka på besök, inte träffat henne sen i somras och hon fick äntligen träffa Thea. Och jag tror de va kärlek vi första ögonkastet för dem båda. Thea stormtrivdes hos både Anna och Becka.


 

Thea och Dixie i bakgrunden.


 


Och ja, vet inte om ni minns att jag skrev för ett tag sedan att jag trodde att Thea skulle krypa innan min födelsedag? Och vet ni? Hon kröp, igår tog hon något som liknade krypsteg, men IDAG kröp hon faktiskt på riktigt och en bra bit också. Liten börjar bli stor. 

Av Natalie Tenggren - 3 februari 2019 22:24

Helgen har vart lugn. Skönt att inte fara runt en massa.

Eller ja, vi har ju inte suttit hemma och ugglat hela helgen.

Igår lördag var vi ute en sväng till Kinna, vi spanade in en ny soffa vi eventuellt ska köpa.

Då den vi har hemma nu tar upp HELA vardagsrummet, så hade det vart skönt med en lite mindre soffa och en go fåtölj.

Men när vi väl va och tittade på soffa så fick jag lite separationsångest, och vill helt plötsligt ha kvar den gamla.

Ja, vi får se hur de blir, hade ändå vart skönt med lite mer utrymme här hemma. 


Idag har vi vart och tiggt till och lunch hos mamma min. Mumsmums vart det, alltid gött att komma bort och äta, slippa stå och laga mat själv, plus att alla andra lagar mycket roligare mat än vad man själv gör.


Innan hemgång så tog vi en svängom i pulkan, passa på när det är snö kvar.

Hon tyckte det va väldigt roligt och var mäkta imponerad av all snö

     


Här gör vi ett tappert försök att söva ungen, men de gick sådär.


 

Slutade med att hon sov i min famn i över 1 timma, kan säga att de kröp i kroppen de sista 10 minuterna.

Sitta i samma ställning så länge är en pers.


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards