nataliejohnsson

Alla inlägg den 14 december 2011

Av Natalie Tenggren - 14 december 2011 22:14

Vilken dag, somnade väl vid 3 tiden inatt eftersom jag jobbade stängning igår. 
Sedan vaknade jag vid 9 tiden av att det jätte haglade ute, men jag skulle ju upp vid den tiden ändå så det gjorde inte så mycket.

Tänkte mega röja i lägenheten idag, han med köket=P lådorna och ett skåp har jag organiserat om i lite, bra blev det iaf.

Sedan sorterat alla räkningar och satt in i pärmar. Så TV bänken och garderoben blir nästa projekt=) Men i helgen blir det en massa jobb så det blir ganska chill med städandet då.


Sedan skulle jag ju leka elektriket här hemma och få upp en lampa, men icke, jag kapade väl strömmen i hela lägenheten, typiskt. Så det var bara att leta upp proppskåpet på utsidan och slå på störmmen igen. Dock fungerade inte en ända lampa som satt i taket och torktummlaren var utan strömm oxå.

Sedan när jag skulle laga mat visade det sig att jag kunde tända alla lampor med våran spis, men att själva spisen inte fungerade nu ist, så det blev till att jag och älsklingen fick åka iväg och köpa mat ist.


Men Daniel ringde vår hyresvärd som kom och fixade mitt lilla misstag så nu fungerar elen som den ska i lägenheten igen =) yeee


Har även klickat hem två par skor från Nelly.se


http://nelly.com/se/skor-kvinna/skor/vardagsskor/nelly-shoes-427/bella-boot-427931-14/



http://nelly.com/se/skor-kvinna/skor/festskor/nelly-trend-917/forget-your-boyfriend-917161-46/

Ovido - Quiz & Flashcards