nataliejohnsson

Alla inlägg den 20 december 2011

Av Natalie Tenggren - 20 december 2011 19:40

FIck precis reda på att jag ska få laga maten till nyår=)

Till hela Daniels familj, oj oj oj, vad spännande.

Så nu har jag suttit och surfat runt lite på internet för lite insperation.

Men det är så svårt.. så ska man komma på en förrätt och en varmrätt och en dessert.

Fast jag är ganska säker på vad jag ska göra till varmrätt.. och sedan finns det en miljon olika desserter..så det blir att sitta och klura i en vecka nu=P men det ska bli grymt roligt faktiskt, jag gillar ju att laga mat till andra..


Ne, nu får jag väl fortsätta att kolla vidare..

Av Natalie Tenggren - 20 december 2011 01:55

...... är man ledig imorgon. Kändes verkligen i benen idag, att det gick bara segare och segare att gå runt på jobbet =P 


Så imorgon ska jag spendera iaf halva dagen i sängen, några timmar i stallet och sedan resten av dagen i soffan...


Nu är det inte många dagar kvar till julafton, och jag har bara köpt ett paket. Men på Torsdag, ska jag oxch mina brudar in till Borås och kolla på lite klappar och sedan på Fredag ska det tas en tripp till ShoppingensMecka.. Ullared=)

där dom sista klapparna ska inhandlas...


Julen kommer sedan att spenderas på typ 4 olika ställen.. Julafton ska först spenderas hos pappa och sedan vidare till Daniels familj. Sedan på juldagen ska vi till mormor och morfar, och sedan ska vi till Anna och partaja.



Ja, just det jag har ju fått ett nytt ord av Daniel som lyder: Kan has överallt..

Asså, han gör ju det inte lätt för mig och alla andra som är delaktiga i att lista ut vad det är för julklapp han ska ge mig.=P lite kul att komma hem från jobbet varje natt och det står ett nytt ord på kylskåpet=)


Men nu ska jag snart krypa ner i sängen och vira in mig i vårt mega underbara duntäcke..


pussar och kramar och ta hand om er=) <3

Ovido - Quiz & Flashcards