nataliejohnsson

Alla inlägg den 19 december 2011

Av Natalie Tenggren - 19 december 2011 01:53

Som alltid när jag bloggar så tar det ett par dagar mellan varje inlägg..
Men sen så har jag ju jobbat stängning hela helgen så det blir inte så jätte mycket att skriva om..

Jag har iaf fått ett par nya ord till min julklapp..


Något man kan hålla i handen

Bred

Kan vända på


Jag tror att jag har missat ett ord, men jag kan inte komma på vad det är, tror att ordet var Någon som alla vill ha.

Men jag är inte helt säker på att det är rätt.

Får fråga mannen på tisdag när jag träffar honom.


Men jag har fortfarande inte den blekaste aning om vad det kan vara...tur att julafton är på lördag=)=)


Imorgon är iaf sista stängningen för denna helg iaf, blir femte nu på raken, börjar kännas, annars brukar man ju jobba 4 dagar i rad. Men det har gått kanon ändå måste jag säga. 
Men på Tisdag är jag ledig och ska bara njuta, ska åka till stallet och mysa med hästen och träffa systra min som jag inte träffat på ett tag, ska bli kul.. 


Ne, nu ska man väl krypa ner i sängen tror jag.. 


Natti natt..

Skapa flashcards