nataliejohnsson

Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Natalie Tenggren - 23 mars 2011 17:45

Somnade ju ganska sent i natt typ 3 halv 4 eller något sånt,

Sen 4 timmar senare ringer Daniel och säger att han är jätte dålig och har 39.3 i feber och han är uppe i Tranås och jobbar ca 3 mil utanför Gränna.

Och snällaste flickvännen som jag är sätter jag mig i bilen 07.45 och kör upp för att hämta han i Tranås ca 20 mil härifrån, eftersom jag inte tyckte att han skulle ligga på ett vandrar hem 2 dagar till och må som han gör, så nu ligger han i sänger och har sovit nästan hela tiden sen vi kom hem kl 14, så jag tar hand om honom så gott jag kan..lite mammis som jag är=P

Blir iaf att lägga sig tidigt för min del idag med tanke på att jag ska upp kl halv 6 imorgon bitti och jobba..

Ovido - Quiz & Flashcards