nataliejohnsson

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Natalie Tenggren - 15 mars 2011 23:35

oj oj oj, bloggtorka=P
Men jag har faktiskt inte haft någon ork att blogga på hela veckan, har jobbat och då består en vanlig vardag av att komma hem från jobbet vid halv 2 tiden ca, sen är man uppe en stund brukar somna mellan 03.00 och 03.30 beror helt på, sen sover man till 12-13 på vardagen sen är det bara 2-3 timmar kvar tills man börjar jobba, och sen jobbar man till 01.00, så jag har typ inte haft något liv hela förra veckan och helgen och när jag väl är ledig en dag mellan jobbdagarna orkar jag inte göra något.


Men men, idag har jag vart ledig och jag och Lisette som inte kände sig så bra sov fan till 14 i eftermiddags, jag säger bara FAAAAAN vad underbart det kändes att sova ut, jag vaknade ju ett par gånger under morgonen men somnade snabbt om igen, sen satte jag kl på 13 men sen satte jag den på Snooz varje gånge den ringde och lyckades på något sätt somna om dom 10min mellanrummen mellan ringningarna och så höll det på ca en timma..haha..är man trött och helt slut i kroppen då?? =P


Men imorgon blir det jobb igen och då ska jag träna på Servis Leadership på jobbet, det är lite mer service ut mot gästerna ser jag verkligen fram emot, sen är det stängning igen på torsdag, och så kommer min älskling hem på torsdag =) har inte träffat han sedan i söndags, och så bara för att han kommer hem på torsdag så jobbar =( men är ju ledig i helgen då får jag träffa han jätte mycket=)

Förkyldningen är iaf på bättringsvägen, fast börjar känna mig lite hängig nu ist, men jag hoppas att det släpper snart=)


Nu ska jag nog göra yoghurt om jag orkar eller så gör jag det imorgon och tar en macka nu ist för jag är lite små hungrig..


pussar och kramar

Ovido - Quiz & Flashcards