nataliejohnsson

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Natalie Tenggren - 16 mars 2011 20:31

Idag har jag jobbat, det var väldigt väldigt väldigt länge sedan jag tyckte att det var så roligt att jobba=)
Började kl 10 med att sätta mig och läsa lite i en bok och sen kolla på lite filmklipp, sen kl 12 gick jag på golvet och det blev fulkomligt kaos, jag var själv i kassan och sen var dom 2 i köket och 2 i driven, men det gick ganska fint ändå måste jag säga.  Sen fick jag pröva på lite övningar om hur man ska vara som Service Leadership, det handlar om att man ska få mer kontakt med sina gäster och även med sina medarbetare (men dom flesta medarbetarna har redan bra kontakt med varandre)

Men just att man ska vara lite mer service inriktad när det gäller gästerna, och det var rikigt roligt faktiskt, jag gick runt och bjöd på lite snacks eller våra nya Cream Cheese stars, han inte vara ute bland gästerna så mycker som jag hade velat kanske eftersom vi hade att göra, men lite han jag allt, och jag tyckte att det var kanon kul=)



Och idag har även mamma och mina två småbröder var hemma hos mig på middag, mammar har ju inte sett hur jag bor än och jag har ju trots allt typ bott här sen Daniel flyttade hit=P
Och imorgon kommer min lilla älskling hem, så jag har längtat=)


Puss och kram 

Ovido - Quiz & Flashcards