nataliejohnsson

Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Natalie Tenggren - 20 mars 2011 14:23

Idag har jag verkligen vaknat på fel sida, fan vad sur jag är.


Och det gör ju inte saken speciellt mycket bättre att min syster har tagit alla mina sminkborstar och sedan mina smycken, kan hända att dom inte ligger på det stället jag la dom sist, men vafan, lägg tillbaka dom på det stället man tog dom så kanske jag inte hade blivit på sämre humör än jag redan var på.

Ska man behöva låsa in sina saker tills man ska ha dom själv??

Av Natalie Tenggren - 20 mars 2011 01:20

Fasen vad gött det känns att ha formaterat datorn nu, Tack snälla Daniel för hjälpen. Jag var lite motvillig till en början men oj vad fort den går nu=)


Idag till lunch käkade vi pyttipanna och när jag skulle stega äggen så upptäckte jag att de hade två äggulor=P tyckte jag var mega coolt..   


Sen till kvällsmat käkade vi tacos, muma är det=)

och jag är ju grym på att lassa upp för mycket av det goda på tallriken utan att orka äta upp det, inte så ovanligt=P måste lära mig att inte ta för mycket på tallriken=P


Snart är det iaf läggdags, är ju trots allt en dag imorgon oxå=)


natti natt

puss och kram

Ovido - Quiz & Flashcards