nataliejohnsson

Alla inlägg den 12 september 2012

Av Natalie Tenggren - 12 september 2012 18:04

Idag mår jag en aning bättre än igår.. hostan är inte lika jobbig och jag har till och med ätit mat idag, igår var jag inte hungrig för 5 öre, kan bero på att jag drack en massa massa vätska ist.. Men jag känner dock av idag att jag kanske håller på att gå öroninflamation, öronbarn som jag är, är helt dov i öronen, känns som någon stoppat in en massa bomull där=P


Men imorgon är jag forhoppningsvis såpass pigg att jag orkar jobba.. och hoppas verkligen att jag inte kommet bli sjuk på väldigt väldigt länge... är trött på att bli sjuk hela tiden..


aa och inte nog med det, så håller mina glasögon på att gå sönder..inte helt okej.. hittade en spricka i bågarna nu så det blir att åka och lämna in dom på fredag och sätta på sig dom gamla, blir lite jobbigt att gå runt med dom, men det är bara att bita ihop, bättre dom glasögonen än inga alls..


En gamal vän har gjort laseroperation tror jag det är för att slippa glasögon.. och jag skulle mer än

gärna vilja göra en sådan oxå, men det kostar ju en del pengar att göra en sån operation, så det är bara till att börja spara pengar eller önska sig det i julklapp..haha..

Någon som känner någon som gjort en sådan operation och om det är värt de??


 

en bild från i sommras då vi var på öland

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards