nataliejohnsson

Alla inlägg den 24 juni 2011

Av Natalie Tenggren - 24 juni 2011 14:02

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hej alla och glad midsommar.
Igår var det ju jobb som gällde och det var faktiskt hur kul som helst att jobba igår. Rullade på från kl 15-00 då vi stängde, a det lugnade ju ner sig med tiden, men vi hade faktiskt att göra fram tills vi låste dörrarna.
Tiden bara lixom flöt iväg.
Och jag är förvånad över mig själv att jag inte tappade humöret, så som jag kan göra ibland när det är mycket att göra, men det brukar bara hände när jag inte är berädd på att det ska bara mycket att göra. Igår var man ju ändå förberädd sen ett tag tillbaka, skönt.
Men allt flöt på super duper bra och min personal var kanon gryma=)
Och jag fikc beröm för mitt trevliga bemötande, sånt är så kul att höra faktiskt, och kan göra hela resten av sin dag.
Man är ju ganska van att bara få en massa skit annars, men det var väldigt kul att höra att man var trevlig=)
Nu ska jag iaf göra min fini för midsommarfirande. Hoppas nu alla får en toppen midsommar.
 
 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards