nataliejohnsson

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Natalie Tenggren - 8 juni 2011 23:49

Tänte att jag slänger upp lite syskon bilder från lisettes bal=)


                       

Av Natalie Tenggren - 8 juni 2011 21:38

Ja, då var äntligen denna jobbvecka över och jag är ledig tills på måndag=)

då blir det att jobba öppning, sen tisdag och onsdag spenderar jag och älsklingen i Sthlm=) För att vi ska kolla på Linkin Park på tisdag...wiiii... jag har fan längtat sen i februari på denna dagen och om en vecka är den här,, shit vad tiden går fort, är helt sjukt..


Imrgon är det studentfirande som gäller hela dagen, Lisette tar studenten, kul.


Så idag har jag hjälpt mamma med studenförberedelser och sånt.


Ne, nu orkar jag inte skriva mer, är tröttis, skulle lagt upp bilder oxå på facebook på Lisettes bal och från p-festen, men jag orkar fasiken inte, får bli i helgen ist..

puss och kräm

Ovido - Quiz & Flashcards