nataliejohnsson

Alla inlägg den 29 maj 2011

Av Natalie Tenggren - 29 maj 2011 16:04

tjabba tjena hallå...

Idag är det söndag men inte vilken söndag som helst, det är morsdag.

Men min kära lilla mor är på Cypern så det blir inget vidare morsdagfirande för henne inte..=P
Men jag bjöd Daniel och hans systerson på morsdagfrukost isf=)


Imorgon börjar min arbetsvecka efter att ha vart ledig i ett par dagar, hur skönt som helst, man behöver verkligen preppa sig ordentligt för att jobba stängningar, det är dom som tar mest på krafterna tyvärr, men jag hoppas att det kommer blir bättre snart, och det är ju inte jätte långt kvar tills jag får semester, tyå 2 månader..hihi..längtar..


puss och kramar

Av Natalie Tenggren - 29 maj 2011 00:46

Satt och kollade igenom aftonbladet lite och så kom detta urgulliga klipp upp...=)


Ovido - Quiz & Flashcards