nataliejohnsson

Alla inlägg den 2 maj 2011

Av Natalie Tenggren - 2 maj 2011 20:53

Ja, nu var ännu en helg över, gud vad tiden har gått fort.

Kommer knappast ihåg vad jag har gjort. Fredags var en lugn dag mys i soffan och kollade på lite One Tree Hill=)



Lördagen var fullspäckad från morgan till natten.

Först hjälpte vi Daniels syster Anna och flyttade från sin lägenhet till en annan, blev lite rörigt då hon skulle byta lägenhet med en annan och vi lastade ju ut alla hennes saker redan första lasses men när vi kom till lägenheten hade ju denna människan inte flyttat ut alla sina saker så vi fick lasta ut allt på trädgården för att sedan kunna åka tillbaka till den gamla lägenheten för att hämta lite saker som cyklar och lite stolar, men vädret var ju på topp så allt gick ganska smidigt ändå=)
senare på kvällen var det invigning av våran nya grill, mega stor typ=) en riktigt partygrill (mer bilder kommer på den sen) och jag är väldigt stol över att jag faktiskt byggde ihop den helt själv=) TJEJER KAN!!!=)

Senare var det fest hela natten lång, och det kändes igår, oj oj oj var sleten hela dagen..haha.. och fasiken i havet vad jag åt, först åt jag upp näsan en hel pizza, och senare på kvällen typ vid 7 tiden så åkte vi till Frölich och där åt jag upp en hel 90gr hamburgare och nästan en hel pommestallrik, jag hade lätt kunnat äta upp pommesen men då hade jag inte mått så bra=P resten av kvälln bestod av One tree hill, snart har man kollat klart på den serien oxå, är inne på halve sesong 7 och det är ju bara 8 sesonger än så längre vad jag har fattat det som..snyft.. men det är väl bara att vänta på att True Blood ska börja sändas igen eller hitta någon ny serie att följa=)


   


ouss och kram

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards