nataliejohnsson

Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Natalie Tenggren - 21 januari 2011 17:02

Tjoho, jobbade stängning igår, känns verkligen inte i kroppen idag, allt gick jätte smidig igår och tiden bara flög iväg=)
Och såna dagar är helt underbara att jobba=)
Sen kom lille Daniel och hämtade mig efter jobbet och vi åkte hem och nannade.


Ska snart  iväg på kalas till Daniels systerdotter dom fyller 4 idag, Grattis till henne=)

Imorgon ska vi åka och kolla på bil till mig, håller verkligen tummarna på att det går igenom bara så jag slipper sitta i Hyssna hela mitt liv utan att kunna ta mig någonstans. =P Ne, men jag får ju låna Daniels när han inte har den, men han är ju och jobbar på dagarna så det blir lite långtråkigt att sitta själv i lägenheten då, när man kunde vart och hälsat på vänner och lille Tranis=)



Ne, nu ska jag göra mig iordning sen måste vi åka=)



Ovido - Quiz & Flashcards