nataliejohnsson

Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Natalie Tenggren - 19 januari 2011 21:41

Haha, fan vad dum jag är, fick för mig att man loggade in på bloggen med sin mail, och när inte det gick att logga in med mailen så trodde jag att någon hade raderat min blogg, men sen kom jag på att man har ju ett användar namn man ska logga in med..haha..pucko som man är =P

Helgen är i princip uppbokad=P
Fredag är det kalas för Daniels systerdotter som fyller 4 år.

Och på lördag blir det att åka till Toyota och kolla på bil=)
Har länge funderat på att leasa en bil, men sen kom jag på att det skulle bli för mycket kostnader och att jag skulle hamna i det träsket som jag precis tagit mig ur.

Men sen när man har räknat på det lite så ingår ju faktiskt försäkring och skatten i det priset på just den bilen jag vill ha, så det återstår väl att se vad dom säger på lördag hos återförsäljaren.

Sen på kvällen ska jag nog vara hundvakt och köra pappa och hans fruga till Onsala där dom ska på galej.


Söndagen består av att åka till mammsen för att fira min lillebror som fyllde år i måndags, stor pojke nu..=)

ne, nu ska jag kolla film med min lille pojke=)

puss och kram 

Ovido - Quiz & Flashcards