nataliejohnsson

Alla inlägg den 2 juni 2011

Av Natalie Tenggren - 2 juni 2011 16:43

Sitter och crawar efter hemmagjort potatissallad och grillade sperribbs.(hur det nu stavar) eller revbensspjäl kan man väl säga oxå..mumma är det iaf... nu är jag HUNGRIG...får ta och fixa i mig något att äta.. Jobbar hela helgen eller a är ledig på söndag då vi ska ha personalfest...wiii..ska bli grymt kul faktisk, inte haft P-fest sen i typ september eller något liknande=P
Sen jobbar man måndag och tisdag och efter det är man långledig igen och jag ber till gud att det kommer vara sol ute så att man kan ligga och glassa vid en sjö och mysa, fast jag är inte så mycket för att ligga still, jag blir så in i bomben rastlös=P man kanske får ta med sig en bok och ligga o läsa lite så ska det nog gå bra..



Nu ska jag snart åka upp till Daniels föräldrar, skulle tydligen grilla körv så jag slipper fixa egen mat..hihi...


puss och kram 

Ovido - Quiz & Flashcards