nataliejohnsson

Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Natalie Tenggren - 18 januari 2011 23:42

Har suttit framför TV:n och datorn nästan hela dagen.

Förflyttade mig från sängen när jag vaknade till soffan sen satt jag där nästan hela dagen tills Daniel kom hem, orkade inte göra ett piss.
Sen åkte vi och handlade och hälsade på mamma och bror min och anders som kom hem från lanzarote igår.


Men tillbaka till det jag skulle skriva om.

Som jag skrev att jag kollat på TV nästan hela dagen.

När man sitter och kollar på TV och det kommer reklam, dels är reklam en pina att kolla på hela tiden när man suttit och kollat på en film och reklamen kommer efter 5 minuter in i filmen.

Men när en reklam är DUBBAD, JAG HATAR när dom dubbar en reklamfilm , varför?

Är sverige för dåliga för att göra egna reklamfilmer?

Usch, och fy för dubbade reklamfilmer. 

Av Natalie Tenggren - 18 januari 2011 15:18

Äntligen är man ledig efter en helg med stängning, har iuf gått jätte bra att jobba, men det tar på krafterna. Man kommer hem vid ett tiden, man kan ju inte direkt gå och lägga sig heller när man kommer hem så man kanske är vaken till två, halv 3 om inte längre, sen sover man bort halva dagen och kanske går upp 2 timmar innan man börjar jobba och sen är det på´t igen.

Så ser mina dagar ut när jag jobbar stängning 3-4 dagar i rad, man orkar i princip inte göra så mycket annat. 


Sen igår kom det några aa vad ska man kalla dom "dom som tror att dom var roliga" kan vi kalla dom =P

Dom kom iaf i driven och beställde en Chicken El Macko  meny, och när dom kommer fram till luckan och ska betala frågar killen som kör om det är hästkött i hamburgaren och jag bara "eeeh ne, det e kyckling" 

Undra om dom seriöst trodde att vi serverade hästkött i våra burgare eller skulle dom bara vara roliga =) jaja dom fick väl tro att dom var roliga iaf

Ovido - Quiz & Flashcards