nataliejohnsson

Alla inlägg den 9 januari 2019

Av Natalie Tenggren - 9 januari 2019 18:33

Natten har vart katastrof.

Jag fick la sova 4 timmar tror jag. Jag har den senaste tiden haft svårt för att somna när jag går och lägger mig.
Vrider och vänder på mig och kan inte riktigt slappna av. Så äntligen när jag väl håller på att somna, så vaknar ju givetvis Thea. Så ca 2.30 lyckades la jag somna. Och vid 4 tiden börjar Thea att sparka och orma sig i sängen och vägrar somna om. Hon vill inte äta, inte ha nappen och blöjan blir bytt och hon fortsätter. Mamman börjar bli lite smått frustrerad för hon är trött som tusan, tänker att hon kanske vill ligga och sparka i sin egna säng, men nehe, då blir de skrik istället. Så upp igen och ner jämte mig i sängen och efter en stund lyckades hon somna. Ja, de har vart en konstig natt.


Vi skulle egentligen vart hos en kompis och hennes dotter kl 10, men vi sov en stund till för jag va mer död än levande när klockan väl ringde, så vi sov vidare en stund till och gör som fint folk, kom sist.

Va en trevlig stund på förmiddagen där, Caroline och Oliver va ju där också. 


När vi väl kom hem så tog vi en liten sovstund och så upptäckte jag att ungen börjar få tänder.

Alltså jag har sett sen i julas två små risgryn skymtas, men nu är en av dem på väg upp och man känner den klart och tydligt med fingret. Men alltså nu får hon sluta växa, det går lite väl fort nu tycker jag.

När som helst kommer ju hon ju på hur man tar sig framåt också och inte bara bakåt som hon gör nu.


Jag sa till Daniel häromdagen att jag tror Thea kryper innan min födelsedag som är den 15 februari, så vi får se om jag har rätt.


     


Sen har hon upptäckt att hon har två fötter också. Tydligen ska dom vara väldigt smaskiga.

Snacka om att vara vig. Hade en annan försökt hade man aldrig kommit tillbaka till sittande ställning igen.

Im Old

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards