nataliejohnsson

Alla inlägg under september 2013

Av Natalie Tenggren - 29 september 2013 23:36

Jag har ju glömt att nämna att jag har fått den stora äran att få buzza för Air Wick Black Edition doftljus.

Så nu när naturen sakta skiftar färg och kvällarna blir allt mörkare passar det perfekt att mysa till det med ”Black Edition”, det nya färgskiftande doftljuset från Air Wick. Ljuset hjälper dig att skapa en inbjudande atmosfär i hemmet med ljuseffekter i regnbågens färger och med dofter som förtrollar.

 

Black Edition Purple Blackberry Fig  

Black Edition Apple & Cinnamon.

 

 

 

 

Black Edition Purple Blackberry Fig  är min favort doft och jag kommer lätt att köpa fler ljus när dom kommer ut i affärerna. Du kommer kunna köpa dom i en vanlig livsmedelsbutik och kostar runt 40-60kr, lite dyrt kanske? men jag tycker ändå att det är värt dom pengarna för att sprida lite höstkänsla i hemmet, även brinntiden tycker jag verkar vara längre på dessa ljus om man jämför med andra, och stearinet försvinner med runt om i glaset, som på vissa ljust i glasburk brunner det bara rakt ner och tar inte med sig stearinet på väggarna.

 

 

Är du intresserad av att börja buzza? Det är helt gratis.
Skriv din e-mejl till mig så ska jag skicka en inbjudan.

Av Natalie Tenggren - 19 september 2013 15:30

Sitter och kollar resor ner till Filippinerna.

GUD som jag längtar tillbaka ner, sol, bad och massa saker att inte göra, utan bara njuta av livet helt enkelt.

Alla vita stränder, vem kan inte längta tillbaka dit ner? 

Men om ca 1 år så åker vi förmodligen ner igen..woop woop.. Men då är vi iväg lite längre och ska

resa runt lite i Fillippinerna, jag har ju iprincip bara vart i El Nido, dock var jag och Stefan iväg någonannanstans när jag var där nere med han, men kan ju vara kul att se lite annat också om man ska ner för 4 gången :P
Och förhoppningsvis så är vi lite mer folk som åker ner denna gången.

                               

Av Natalie Tenggren - 18 september 2013 21:02

Härligt med sovmorgon.
Dock vaknade jag vid 7 tiden att 2 galna katter sprang rakt över min mage:P
Men lyckade somna om ganska fort igen.


dagen har vart ganska slapp ändå, timmarna har bara flugit förbi.

Vart på tippen och slängt lite skräp, vart och kollat på när Paula, pappas fru red lektion.

Sedan har jag lagat lite mat

Viltfärsbiffar med kantarellsås och klyftpotatis, mycket smarrigt.

Jag är grymt dårlig på att steka mat som biff och köttbullar, men dessa blev riktigt goda.

Kött och svamp från min älskade mormor och morfar fast det är ju morfar=)


Imorgon är jag också ledig, tänkte att jag skulle försöka röja lite i lägenheten. 


Av Natalie Tenggren - 17 september 2013 20:58

Jag vet, jag vet. Jag är grymt seg på att blogga 3 månader sedan sist.

Men det har vart full rulle och jag har inte heller haft någon vidare lust att blogga.

även om jag kanske inte bloggar varje dag, kanske man kan slänga in ett inlägg ibland då och då=)


Livet leker och är helt underbart.

Jag har nog inte mått såhär bra spå länge, som jag har gjort dessa månader som vart i år.


Nytt jobb som jag stormtrivs på

Nya lägenheten som jag älskar

Förlovning med sambon 23/6 <3

Cypern 1 vecka med älsklingen och träffade min bror som vart där

nere och jobbar sedan i April, och som förövrigt kommer hem på måndag=D
Skaffat ny bil

Jag har blivit mormor till fölis

och även "mamma" till tre kissemissar


Ja, livet kan inte bli bättre än såhär.

Jag får väll ta och lägga upp lite bilder oxå, klicka på dom så blir dom större,


                     





Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards