nataliejohnsson

Alla inlägg den 26 juli 2011

Av Natalie Tenggren - 26 juli 2011 23:10

Hihi,, Jag och Daniel har ju pratat hela sommarn om att åka utomlands, och eftersom sveriges sommar detta år har varit helt bedrövligt, så har vi nu bokat en resa till Grekland, Rhodos=) yeee, jag har inte riktigt fattat att vi ska åka, och tror nog inte att jag kommer göra det innan vi sätter oss på planet eller landat eller något sådant=)

Känns lite ofattbart att det bara är jag och Han som ska åka, har liksom bara åkt med vänner och familj innan och inte själv med pojkvän, men det ska bli grymt spännande och rolilgt, jag vill ju gärna åka ut på såndär båtutflykt så att man kan snorkla och bada i små vikar=)

http://www.fritidsresor.se/resa/grekland/rhodos/ixia/lagenheter-forum-residence/?season=sommar-2011


Till detta hotellet ska vi iaf=)

vet inte om det kommer upp på bild, men man kan ju alltid gå ut på länken=)

Ovido - Quiz & Flashcards