nataliejohnsson

Alla inlägg den 19 september 2011

Av Natalie Tenggren - 19 september 2011 20:41

varit i stallet idag och rastat Tranisen, vågade inte rida henne men jag tog en lite promanad med henne i padoken ist ett par varv och några varv sprang vi, sedan var jag helt slut, snacka om dålig kondition.. Men hon blev glad av att bli lite ompysslad och rastad=) 
Hon är så söt och lite knäpp ibland=P
Ställde in henne i sin box när vi var klara så gav jag henne lite hö, oj vad glad hon blev=) Sen när jag mockade dom andra boxarn stod hon och kollade nyfiket vad jag höll på med, så jag gick fram och gosade lite med henne och fliade henne i pannan, det gillade hon=) Sedan fortsatte jag med mitt och hon kollade nyfiket på vare rörelse jag gjorde och när jag försvann undrade hon vart jag tog vägen..hehe..knasig liten häst, men hur skön som helst..

           

Vårat lilla charm"troll"


Av Natalie Tenggren - 19 september 2011 10:42

Jaha, då var denna helgen passerad, den har gått allderles för fort, sedan tycker jag iuf att hela månaden har gått fort, helt sjukt..

Nu är det bara 4 arbetsdagar kvar för mig denna månaden=)
Åker ju på kurs nu på söndag och blir borta tills på fredagen, och då börjar en ny månad =) och med en ny månad menas nya äventyr och nya problem som måste lösas=)

Iaf, kursen jag ska på heter BSM och jag som är mega dålig på förkortningar kommer inte ihåg vad det står för, det är iaf förberedelser för att köra skift, vilket jag redan har gjort i snart ett år nu, men det ska bli kul att lära sig allt rätt och jag ser jätte mycket ifram till att åka upp till Sthlm på kurs, plus att jag får med mig en tjej från Trollhättan jag jobbat med innan, ska bli sjukt kul att tträffas igen, har ju gått typ 2 år sedan jag var där uppe och jobbade.


Idag är jag ledig och har röjt lite här hemma, får se om jag orkar röja lite till innan jag ska till stallet.

Tänkte försöka rida Trana lite om jag vågar, har ju inte vågat rida henne själv eftersom jag är såppas ny med detta, men någongång måste ju vara den första och jag kan ju inte hålla på att fega mig hela tiden =P
Sedan kommer ju mamma och hjälper till att mocka och grejja i stallet, det är ju inte så mycket som ska mockas längre så det går ganska fort ändå, och det går ju ännu fortare om man är två som gör det..


Puss och kram 

Ovido - Quiz & Flashcards