nataliejohnsson

Alla inlägg den 29 december 2018

Av Natalie Tenggren - 29 december 2018 23:01

Nattan va som förra natten, knöig och sparkig. Alltså hade ungen kunnat sova i sin egna säng just nu så hade hon ju givetvis gjort de. Men att vakna så som hon gör just nu är de mer behändigt att vi samsover ett tag till. Man kan ju alltid sova en stund på dagen när hon sover hon också.

Så jag hoppas denhär perioden går över snart.

Annars så har dagen vart väldigt lugn.

Jag vaknade för en stund sedan, 22.40 ca, efter att ha somnat till i sängen när vi skulle natta Thea. Många känner säkert igen problemet. #Trött småbarnsmamma



Daniel stod för frukosten idag, nybakta scones med ost, kokt ägg, te och juice. Mycket gott. Han kan när han vill min man. Dröjer dock ett tag till innan denna unga dam får smaka på pappas scones.

Både jag och Daniel har känt oss lite hängiga, så vi gick ut på en liten uppiggande promenad med Thea i bärselen.
Denna gången fick hon sitta frammåt, och de verkade uppskattas,  hon sa inte ett ljud på hela promenaden. Antagligen för att de va en massa nytt att kolla på.


       

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards