nataliejohnsson

Alla inlägg den 27 maj 2013

Av Natalie Tenggren - 27 maj 2013 09:33

Ja, dagarna bara flyger förbi.

Nu är det bara måndag, Tisdag, Onsdag och Torsdag kvar på Donken.

Blir att jobba kväll hela veckan.


I helgen har jag vart på loppis, både shoppat och sålt. Tråkigt nog så gick det sådär med säljandet..men men..

Jag fick handlat lite roliga saker på en annan loppis iaf=)
Som 2 st ljuslycktor en matta och en ny skinjacka=)   


Jag och Sandra hade äta vad vi ville dag i lördags, hon ska ju snart ha bebis och så kan man inte äta vad som helst, så i lördags passade vi på att gotta till det rejält.

Började med att äta Kina mat, sedan hade vi köpt en massa frukt som vi doppade i choklad och grönsaker som vi dipade. Vi kunde knappast gå sedan, jag hade så ont i magen..haha..

 


Igår var jag och Lisette ute i stallet en sväng och mockade och tittade till hästarna.

Trana och fölis är på lite sommarbete och får springa runt i en stor stor hade med dom andra damerna=)
Dom är så söta, ungstona följde efter oss som små svansar, man kan ju inget annat än att älska dom.

 



Jag skulle kunna sitta en hel dag i hagen och bara titta och skratta åt dom för att dom är så söta=)

Vi har även kommit på ett namn till fölis.

Ýringur ska han få hete (efter lite velande) Det betyder Duggregn, och det passar ju han bra eftersom han är född i duggregn. Han skulle få hete Ljufingur först som betyder Favorit och älskling, men det skulle nog inte passa han sedan när han är en stor och ståtlig hingst =P

 

Och mamma har fått dom sötaste kaninungarna, manbara smälter när man ser dom. Och denna är nästan helt vit=)

 



Nej, nu måste jag göra mig klar för jobbet.


Puss och kram


Ovido - Quiz & Flashcards