nataliejohnsson

Alla inlägg den 17 maj 2013

Av Natalie Tenggren - 17 maj 2013 22:05

Förra lördagen drog jag med Daniel på loppis i Björketorp och fick fyndat lite, 2 tavlor som ska hängas på väggen.

   

Den sista vill Daniel så gärna köpa. Jag är inte jätte fan till den=P

Nu går jag på min sista jobbhelg på Donken innan jag ska sluta, sedan är det bara vardagar kvar.

Känns konstigt faktiskt, men ska bli kul att pröva något annat.


Och vårat lilla monster som man bara kan vara arg på i några minuter, för han är ju faktiskt ganska söt ändå, och kan vara en jävel på att fjäska. Men jag tror han har små djävulshorn i pannan ibland, tydligen är hans bror lika djävlig=P

   


Och vi bara går och vänta och väntar på att tjockis Trana ska få sitt föl, men nu är det verkligen inte långt kvar=) kanske i natt eller imorgon=D så som vi har väntat, i över 1 år nu.

   

Hon ser nästan död ut på denna bilden, stackarn.

Ovido - Quiz & Flashcards