nataliejohnsson

Alla inlägg den 7 maj 2013

Av Natalie Tenggren - 7 maj 2013 21:21

Efter att suttit ute i solan ca 40min totalt så har jag faktiskt råkat bränna mig   

och eftersom jag suttit och läst då har red resulterat i att jag är jätte röd på bröstet och blekvit på halsen..haha..

ser jätte roligt ut=P
Så nu har jag påbörjat min bränna inför sommaren=P hoppas bara på kanonväder i helgen också, för då är jag LEDIG!!!
Men har tyvärr hört att det ska bli skitväder=/


 


Ridlektionen idag gick kanoners, oj vad hästarna fick jobba i både tölt, trav och galopp.

Näst tisdag är sista dagen och så ska vi ha uppvisning=)

Av Natalie Tenggren - 7 maj 2013 15:28

Idag är jag äntligen ledig, och detta firar vi med att götta oss i solen, suttit och pluggar lite medicindeligering. För En gånga skulle har jag tur med vädret när jag är ledig:) Snart bär det av till ridskolan, helt underbart att kunna rida i linne idag.

Igår lagade jag för första gången kalops till middag, mycket lyckat. Per Moberg's husmanskostbok är hur awsome som helst:) i löv it

Ovido - Quiz & Flashcards