nataliejohnsson

Alla inlägg den 2 maj 2013

Av Natalie Tenggren - 2 maj 2013 14:20

Äntligen ledig, känns hur skönt som helst, jag hade ändå önskat att man var miljadär så man slapp jobba, så kunde man vara ledig jämt=P


Dagen började med att jag vaknade och satte igång att röja lite i lägenheten, dammsög upp allt kattsand som ligger överallt i lägenheten, och sedan kom Malin hit och vi tjötade en massa, åkte vidare till Donken där vi lunchade.

Har vart i stallet och kollat till Trana idag igen, inget föl idag heller..

Och nu sitter jag här och "myser" med en smått galen katt..haha..

Funderar på att gå ut och njuta lite av solen innn det blir för kallt ute.


Jo, förresten, jag ska börja buzza för Veets nya produkter, ska bli spännande och se hur dom kommer att funka,har aldig vaxat mina ben innan. Kommer väl på posten någon gång nästa vecka skulle jag tro. Får håller er uppdaterade om detta.

Veet EasyWax Electrical Roll-on Kit

Veet Precision Wax & Care, är vad som ingår i paketet man ska buzza om.

  

 

Ne, ut och njuta i solen en stund och lapa i mig lite D-vitaminer=D


Ovido - Quiz & Flashcards