nataliejohnsson

Alla inlägg den 1 maj 2013

Av Natalie Tenggren - 1 maj 2013 21:55

Igår vi jag och Daniel på bio, Iron Man 3 3D, vi lyxade till det och bokade VIP biljett, mycket goare sittplatser och mer utryme för benen, man satt i varsin fotölj, hur lyx som helst.


Vart en sväng i stallet idag med mamma för att kolla till Tranisen, men inget föl än, hoppas det kommer SNART, vi vill inte vänta längre, vi går ju på helspänn 24/7, det är inte lätt att bli mormor =P


 


Imorgon är jag äntligen ledig, och jag ska inte göra ett skit. Brallan kommer hit och umgås lite, alltid lika kul=)

Sedan ska jag göra så lite som möjligt och försöka förbereda mig mentalt för att jobba resten av vecka.

Känns som de är det ända jag göra, jobba jobba jobba. Men nu är det bara 30 dagar kvar på Donken, känns lite overkligt på något sett. 


Ovido - Quiz & Flashcards