nataliejohnsson

Alla inlägg den 28 april 2013

Av Natalie Tenggren - 28 april 2013 18:52

Ja, idag var det ju GeKås som stod på agendan.

Vart inte så mycket folk jag trodde att det skulle vara en löningssöndag, tur var väl det.

Eller ja, det var ju en hel del folk ändå, men jag har vart med om värre.

Fick handlat oss en del bra och ha saker, även om jag gärna hade gått där ett tag till så känns väl både jag och Daniel att nu får det räcka, blir att åka dit igen om någon månad och köpa lite inredningssaker bara.

Idag blev det lite blandat.

Kläder, shampoo&balsam, kattsaker (för vi ska tydligen skaffa katt), lampor. Nysa flaskor till SodaStreamen, servetthållare, mm

                 

Var även på NetOnet och köpte ett minneskort till våran digitalafotoram, som vi fick i julklapp av Daniels bror och Sandra.

Så suttit och pillat lite med att föra över bilder till den.

Nu är jag helt slut efter en heldag på GeKås så jag ska bara mysa ner mig i soffan och göra så lite som möjligt och försöka förbereda mig mentalt för att jobba imorgon=/


Skapa flashcards