nataliejohnsson

Alla inlägg den 27 april 2013

Av Natalie Tenggren - 27 april 2013 22:09

Idag har det vart full rulle.

Vaknade med ett ryck av att jag fick ett sms av syster, hade jag inte fått det hade jag nog sovit bort halva morgonen=P
Jag som hade planerat att baka scones till Daniel till födelsedagsfrukost, men icke.

Åkte upp till affären och köpte nybakat bröd ist, så något nybakat blev det iaf.

Väckte Daniel med nybryggt kaffe på sängen och sedan åt vi frukost.


Vidare till Kinna för att hämta upp Lisette och sedan mot Borås för att köpa fölis saker och sedan mat till födelsedagskalaset, hem fixa maten, och a, blev i princip klar med allt när gästerna anlände, tyvärr failade vi med grillningen, vet inte riktigt vad som hände, men det blev inte tillräckligt varmt på grillen.


Nu sitter jag här med ett glas vin och bara njuter av att jag är ledig i helgen och livet känns ganksa bra nu.

Ny lägenhet och nytt jobb från och med 3 Juni. Så no more Mc Donalds för min del, och en pojkvän som jag älskar väldigt mycket.


 


Så grattis på födelsedagen, hela 28 år blit du idag=)


     

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards