nataliejohnsson

Alla inlägg den 31 december 2012

Av Natalie Tenggren - 31 december 2012 13:03

Jaha, då har detta året snart åtgått, tyc   ker bara åren går fortare och fortare för varje år.


Jag ska väl göra som dom flesta andra brukar göra, genom att sumera året som gått..


                             


Jag sumerar med en massa underbara bilder från året som gått


  1. Vi var och tog kort i Göteborg, Jag, Lisette, Mamma och Moster
  2. Jag ska bli mormor "Trana ska ha fölis" =)
  3. En massa mys med Trana
  4. Jag byte arbetsplats från Kinna till StorKnallen Borås.
  5. Öland med familjen
  6. Resan till Fillippinerna slår nog allt på hela året, helt underbart och jag längtar tillbaka varje dag. till dom vita stränderna och det turkos klara vattnet.

Nu börjar snart ett nytt underbart år med älsklingen och det kommer garanterat bli ännu bättre än året som har varit.

Med nya utmaningar och resor..Och att få se Tranafölisen.


Ha nu ett underbart 2013


Ovido - Quiz & Flashcards