nataliejohnsson

Alla inlägg den 14 december 2012

Av Natalie Tenggren - 14 december 2012 14:16

Snart dags för att åka till jobbet..sista dagen för veckan, sedan tar jag helg.

Trött är jag med, vart vaken sedan 6, kunde inte seomna om när Daniel åkt till jobbet.

Var i skolan en liten snabbis och fick tillbaka provet vi hade förra veckan, sedan hem igen.


Daniel var och köpte min julklapp igår, och jag är ju grymt nyfiken av mig, så han lovade mig en massa ledtrådar om vad det är för något, precis så som han gjorde förra året då jag fick min dator i julklapp..


Så dagens ledtråd var: Den är inte stor.


Världens dåligaste ledtråd ju=) men det är tur att de bara är ca 1 vecka kvar kvar tills julafton=)


Jag kommer att försöka uppdatera er om mina ledtrådar :)

Ovido - Quiz & Flashcards