nataliejohnsson

Direktlänk till inlägg 2 november 2012

Leka i vågorna

Av Natalie Tenggren - 2 november 2012 12:06

Igår var vi borta vid graven och tände lite ljus och la på lite nya blommar..träffade några av Stefans vänner här nere.. Jag har träffad dom innan, när jag var nere för 4 år sedan.  Annars så spenderade vi dagen uppe i huset.. Daniel mådde lite bättre igår med inte helt 100.

   

Och så tände vi lite ljus i trädgården, så att han skulle hitta hem. Vem skulle lyckas gå vilse i denna trädgården egentligen?=) riktigt mysigt..


Idag har vi hyrt moppeder igen, Robin blev grymt sugen på att åka till den stranden jag och daniel var på häromdagen.Daniel ÄLSKAR ju stora vågor=) 

Denna gången var resan inte lika jobbig och inget som gick sönder..
Vi visste ju hur vi skulle köra, plus att förra gången körde vi ju typ 1 timma på helt fel väg så det blev ju lite jobbigare förra gången..


Både Robin och Daniel blev som små barn i dom stora vågorna=)
   

Så nu är vi riktigt trötta efter att ha lekt av oss i monstervågerna...haha...Den på bilden är ju ganska liten, Dom stora kom efter jag lagt ifrån mig kameran.. Stranden hette nog Nacpan beatch 

       

Sedan stannade vi på ett ställe och käkade lite mat, och vi upptäckte dessa häftiga mönstren i deras streckkoder på läskburkarna..



Imorgon ska vi ut och dyka, eller Robin ska dyka medans jag och Daniel passar på att snorkla lite ist..
Sedan ska vi möta upp några vänner och äte lite Hej Då middag, för att på söndag åker vi ju härifrån=( lite sorjligt faktiskt, men ska bli skönt att komma hem om en vecka=)
Så imorgon ska vi passa på att njuta riktigt mycket at El Nido.


puss och kram

 
 
Ingen bild

far

2 november 2012 13:38

de e säkert jätte kallt i vattnet. o de ser smutsigt ut. nä tacka vet ja ringsjön

 
Ingen bild

;Mormor

2 november 2012 14:52

Är det svårt att sätta in bilden på Graven som ni smyckat så fint i Stefans minnesfond.Många får ju se den då?

 
Ingen bild

Lisette

2 november 2012 22:05

Duuu!! Ta mkt kort på huset :)

 
Mormor

Mormor

3 november 2012 12:57

Så fina kort.Kram

http://nataliejohnsson.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natalie Tenggren - 13 oktober 2020 21:11

Jag vet inte vad som händer, jag skulle ju bli mer duktig på att skriva, men dagarna rent ut sakt bara springer förbi. Full rulle hela dagarna med två kids hemma.   Liam utvecklas och växer så de knakar här hemma. Han är mer med och greppar m...

Av Natalie Tenggren - 10 september 2020 20:50

Äntligen är jag tillbaka, så många gånger jag haft i tankarna att jag måste börja dokumentera igen. Men tiden bokstavligt rinner iväg när man har två kids att ta hand om nu för tiden. I mitt senaste inlägg skrev jag ju att Thea skulle bli storasy...

Av Natalie Tenggren - 22 februari 2020 20:23


Hej och hå. Jag har tänkt många gånger att jag ska finna ork att sätta mig här igen och dokumentera lite om vad som händer i vårat liv.   Thea älskar förskolan, senaste lämningarna har gått suveränt, hon bara kliver rakt in på avdelningen utan ...

Av Natalie Tenggren - 1 oktober 2019 22:56

Har länge tänkt skriva några rader, men inte funnit tiden till det. Dagarna bara rusar förbi och nu är min mammaledighet slut. Imorgon börjar jag jobba igen, även om jag redan jobbat lite sen i Mars och lite över sommaren, så känns de lite ledsamt at...

Av Natalie Tenggren - 30 juni 2019 20:04

Äntligen är alla kalas över, vi har firat 1-åringen här hemma i tre dagar, det är stort att fylla 1 förstår ni. Helgen har vart super lyckad och Thea tackar för alla presenter hon har fått. Jag får summera  helgen med bilder från gårdagens kalas....

Ovido - Quiz & Flashcards