nataliejohnsson

Alla inlägg den 30 oktober 2012

Av Natalie Tenggren - 30 oktober 2012 12:44

Idag har vi inte gjort så mycket faktiskt.. jag har vart fruktansvärt trött, trots att jag gick och la mig en bra stund innan killarna som satt och festade till det med några vi träffat här nere.. Vaknade vid 11.30 slappade i soffan innan vi gick ner för att äta mat på vårat favorithak=)
Sedan upp till huset igen, slängde på en film på datorn och jag störtsomnade, så dagen har iprincip bestått av att vila hela dagen.. och det har nog hjälpt för jag mår mycket bättre idag och är typ frisk, lite små sunvig är jag fortfarande, men mår mycket mycket bättre än vad jag gjorde igår=) 
Så nu ska vi passa på att njuta av dom sista dagarna vi har kvar i byn innan vi beger oss härifrån nästa söndag.

På planeringen står det snorkling och dykning några av dagarna, sedan får vi se vad som händer.

Jag och Daniel har lite alonetime nu, så vi passar verkligen på att njuta när Robin inte är med oss..haha..Han är ute och gör ett nattdyk, har vart grymt häftigt att följa med, men det får bli en annan gång.. Så vi ska snart ner och äte middag på några av restaurangerna nere vid stranden..


 


puss och kram

Ovido - Quiz & Flashcards