nataliejohnsson

Alla inlägg den 12 oktober 2012

Av Natalie Tenggren - 12 oktober 2012 22:24

Nu är det mycket resa i mitt huvud, ja man hinner ju tänka på ett och annat när man pendlar fram och tillbaka till Borås.

Jag är ju en sådan person att jag måste planera och förbereda allt så det känns bra, så det är ju jag som fixat ALLT inför resan på måndag, alla flygbiljetter och alla hotell, och sedan sitter man och tänker på hur man ska ta sig till El Nido sedan, det stälet vi ska till, man tar sig dit med buss, och då går tankarna på hur tar vi oss till busstationen, vilken tid går bussarna etc. och då drabbas man helt plötsligt av en svag ångest, först trodde jag att det var ressjukan som började närma sig, men nä, ångest inför resan..Hur är det möjligt? jag som längtat i flera månader nu på att få åka iväg och så får man ångest ist?? Men innan har jag ju alltid rest med någon som har fixat allt sånt åt en redan kan och vet hur man ska göra..och nu är det JAG! som får styra och ställa istället. Jag får helt enkelt bara ta och släppa det och inte tänka så mycket på det, för jag vet ju att det kommer att lösa sig=) 

 

Ovido - Quiz & Flashcards