nataliejohnsson

Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av Natalie Tenggren - 1 oktober 2012 11:22

Woho, bara 2 veckor kvar nu och ni kan tro att jag åkt på en ny förkyldning..what? Andra gången på bara 3 veckor, jag hade ju lixom precis blivit frisk..Detta är inte okej, jag hoppas verkligen att jag blir frisk snabbt nu och att förkyldningen inte sitter kvar i kroppen när jag kommer ner till Filippinerna så att jag blir sjuk där nere..


Men men, idag är jag iaf lite huslig av mig på min lediga dag=) jag ska nämligen laga köttsoppa från grunden, ska bli spännande att se hur detta kommer bli... sedan röja lite här hemma och tvätta lite kläder..


Sedan ska jag och Daniel åka in till Borås så att han får vaccinera sig mot Hepatit A och B..


Nu ska jag ta och kolla på lite True Blood medans köttet kokar upp på spisen=)


   

Ovido - Quiz & Flashcards