nataliejohnsson

Alla inlägg den 24 september 2012

Av Natalie Tenggren - 24 september 2012 22:10

varför ska man alltid vakna när man sover som skönast??
Det problemet hade jag i morses, sov hur gött som helst och så ringer den förbaskade väckarklockan=( jag är ju en sådan människa som älskar att snooza, vem gör inte de lixom? såfort klockan ringer sätter jag den på snooz och somnar om lika fort som jag vaknat..


Helgen har iaf vart bra, jobbi fredags, kick-off med jobbet i lördags, där jag för övrigt vann en pokal=D grymt stolt måste jag säga, pokalen fick jag för bäst resultat i CSO kvartal 1, så som jag har kämpat=)
Vi var på StarBowling i Göteborg, spelade lite och gjorde lite lekar, mycket trevligt.

 


(Skit ful bild på mig blev det iaf=) )
Söndagen var det stallet typ hela eftermiddagen, jag vart dock lite smått sur för att jag blev väckt kl 11 på förmiddagen av min otåliga lillasyster som ville ut till stallet, men men, vad gör man inte för sina kära.


Dagen i ära har spenderats på jobbet, en massa jobb nu framöver tills vi åker om 20 dagar=) oja, jag är inte lite resesjuk. Vill typ börja packa resväska nu, men det känns en aning för tidigt..

Och morgondagen då, vad har den att erbjuda för dom nyfikna? Jo, det är jobb, ridskola och sedan hälsoträff hos älskade Malin, ja, det är full rulle när det gäller mig, det kostar att ligga på topp, mellan jobb, skola och hästar.. så jag förtjärnar verkligen 3½ vecka i värmen och solen, det är då jag mår som bäst.


Jag har även vart duktig idag och lagat mat åt min hungriga sambo som i princip beordrade mig att ställa mig vid spisen när jag kom hem från jobbet:P 

Kålpudding blev det idag.. andra gången jag gjort det, och måste säga attt fy fasiken vad gott det blev, är riktigt stolt över mig själv hur grym jag är på att laga mat=D

  


Skapa flashcards