nataliejohnsson

Alla inlägg den 14 september 2012

Av Natalie Tenggren - 14 september 2012 09:29

Idag är det fredag, och helgen nalkas för många, men inte för mig.. i helgen ska här jobbas.

jag känner mig fortfarande lite virrig från förkyldningen, men det går nog över snart=)

Idag skulle jag vart i skolan, men när jag väl kom dit så hade vi sydligen studiedag, så går det när man är sjuk och missar en massa information..hehe.. så det var bara att åka hem igen och mysa ner sig i soffan, och vad passar inte perfekt i detta hemska höstväder, om inte lite kaffe och tända ljus=)

   


Sitter och letar runt på internet efter hotell i Manila som vi ska sova på när vi åker ner och sedan när vi ska åka hem igen. Det måste ju ligga bra och sedan inte vara allt för dyrt, sedan är vi ju 3 st som kommer dela på kostnaden och det är inte jätte dyrt att bo där nere, men man ska ju kunna spendera lite pengar på roliga saker också och inte bara på hotell=) Letar även hotell i Puerto Princessa som ligger på den ön vi ska flyga ut till, så det kommer bli ett par nätter på hotell lite överallt=) Men det är ett himla letande, det ska ligga inom det området nära ett stort shoppingcenter som heter Robinsons Mall, det är MEGA stort, och där runt känner jag till och vet hur man tar sig, så det känns mest bekvämt att bo nära där, och att det är gång avstånd till köpcentret=D Så det är bara att leta.


Ska åka in till Göteborg vid 12 tiden också, hämta min kameraväska jag vann på tradera, måste ju ha en bra ordentlig stor kameraväska till min systemkamera nu när vi ska åka, och så att mina objektiv får plats i en och samma väska=D


Och sedan ikväll kommer Anna och hennes Kristian hit och vi ska äta lite tacos..myspys=D

Ovido - Quiz & Flashcards