nataliejohnsson

Alla inlägg den 11 september 2012

Av Natalie Tenggren - 11 september 2012 18:21

Daniel ska sälja sin älskade lilla bil, jag kommar att sakna den en aning..


http://www.blocket.se/alvsborg/Volvo_C30_T5_Summum__Fullutrustad___Speciell_42613218.htm?ca=16&w=1



Någon som är intresserad är det bara att höra av sig=D



 

Av Natalie Tenggren - 11 september 2012 11:38

idag är jag inte stor, fy fan för att föra förkyld, dock tur att jag blir det nu och inte innan vi ska åka om 33 dagar...=P

Jag har legat vaken hela natten och hostat och hostat och snorat och hosat lite till...stackars Daniel han har nog inte fått sova så mycket pågrund av mitt hostande..=/ När jag väl bestämde mig att kliva upp ur sängen och hoppa i min OnePice så fick jag hjärtklappningar av att bara resa mig upp ur sängen och sedan gick jag runt i lägenheten som en idiot för att jag var så varm, fick typ panik för att det var så varmt.. Men nu sitter jag här och klungar hostmedicin och hoppas på att jag mår bättre imorgon så att jag kan jobba...Jag gillar inte att vara sjuk =( Det störda är att jag nu 3 år i rad vart blivit och vart sjuk samma helg...vad är odsen på det lixom??


Nu har jag iaf hostat så mycket att jag börjar få träningsvärk i magen.. nu blir det soffhäng resten av dagen och försöka få i mig så mycket C-vitaminer som möjligt...


 

Ovido - Quiz & Flashcards