nataliejohnsson

Alla inlägg den 12 augusti 2012

Av Natalie Tenggren - 12 augusti 2012 19:51

Hemma nu efter en helg på sävä banan, är helt slut faktiskt, det är jobbigt att sitta på en stol i solen och kolla på alla duktika ryttare  

Men det har vart en toppen helg och Jor tjejerna har vart kanon duktiga, dom hamnade dock på en tapper 11:plats av 13 tävlande lag, dom kom iaf etta på Lagshowen som dom gjorde hur bra som helst=)
Bilder kommer senare från hela tävlingen när jag orkar kolla igenom dem.


Nu har jag iaf en vecka kvar av min semseter, och ångesten börjar sakta krypa fram när man tänker på att om en vecka står jag på jobbet igen, men vem känner inte så när man har haft 4 veckors semester??
Jag har iaf 61 dagar kvar innan jag åker till Filippinerna=D så då har jag iaf något att se fram emot..woho..


Nu ska jag bara mysa ner mig i soffan och göra så lite som möjligt innan sängen kallar,,

puss på er

Skapa flashcards